Do našeho týmu hledáme administrativní podporu vedení Multi-kliniky
Požadujeme zkušenosti s vykonáváním administrativní práce. Pozice zahrnuje koordinaci veškeré agendy spojené s řízením sítě klinik, podpora týmu recepce, zpracování podkladů pro zdravotní pojišťovny, administrativní agendu spojenou s podklady pro účetnictví, podpora lékařskému týmu a managementu kliniky včetně pravidelného reportingu apod.. Příjemné vystupování a komunikativnost je samozřejmostí. Výhodou je zkušenost se zpracováváním agendy zdravotních pojišťoven. Požadujeme zkušenost z obdobné pozice, vysokou míru samostatnosti, odolnost vůči stresu, pečlivost a znalost Aj.
Nabízíme:
- motivující ohodnocení
- moderní prostředí
- další zajímavé benefity
V případě zájmu nás prosím kontaktujte a zašlete CV na e-mail: hr@multiklinika.cz
Děkujeme za zaslaná CV. Kontaktováni budou pouze vybraní uchazeči.